flytta lr nåt,

har ju inte bloggat på ett tag, har inte rikigt orkat och så =/
men veckan har varit bra, och helgen har vell varit bra till en viss del kan jag ju säga..
är så jäva trött på allt jälva skit hela tiden orkar lixom inte mera...! kan inte äns göra nåt för att det ska bli skit av det, blir bara så jälva nere på allt, orkar verkligen inte mer, när jag har gått ut så ska ja flytta här ifrån så långt bort från kungsbacka så det bara går, jälva skit håla är det..!
fattar inte vrf alltid alla ska bara om just mig ? vad är det som är så jälva roligt att prata om mig för? kan någon säga det till mig ?
men har ju fått veta att ida att ingen vill ju vara med mig..!
vrf kan inte allt bara ta slut..! har så mkt som bara vill komma ut ur mig, men vet inte vem ja ska prata med lr nåt, känns ju som att jag inte kan lita på någon just nu..! men va fan ska man göra?  någon gång kommer jag att bryta ihop och inte äns stå på mina egna ben, visst jag är stark och klarar det mesta som alla säger, men snart vet jag inte om jag orkar detta..!  har bara så jälva lust att bara facka deras liv nåt så in i...!  och du kan ju börja med att ge tillbax mina pengar..!  så jälva töntigt det NI håller på med..!
jag lovar ni kommer ju ångra allt ni har sakt kan jag lova..!
men om det ska vara så, så vist..! ha de då..!!!
Puss å kram Miia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0