söndag =)

aa ida är det söndag och veckar har varit bra, har varit med min johannan typ hela veckan, och så har jag även varit med Magnus i lastbilen, va rätt gott att komma iväg lite så :)
och hoppas att jag får praktiken i åre med :D ska bli as skönt att vara bort då,
mår ju inte så bra just nu,
allt skiter sig och jag orkar inte. bråkar med folk, folk som inte fattar åå allt vad det nu heter,
ibland så vill jag bara bort och det är så långt bort så det bara visslar om det, är så trött på allt,
vet inte vrf jag har varit deppig ida, men allt känns som en stor klump i magen hela tiden och jag vill inte ha den där mera nu..!
men hoppas att jag kan sova en liten stund iallafall,
och imon börjar min praktik på ica kvantum :D så det ska bli kul :D börjar kl 8 :P men men =)
men nu ska jag sova :D
NattiNatti <33
Puss å Kram Miia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0