galen helg .=P

helgen har varit bra till en viss del :P haha fredags jobbade jag, och sen gick jag ut och träffade mina små bebbiiiiiiisar =D <333 lördagen va jag på yankyccars med linda bea per och simon och massa andra, kan ju säga att det va galet.. :P haha vill nog fan inte äns berätta om de, ocg det är ju inte mkt jag kommer ihåg heller :P haha vet bara att ja va galet sne och förfull och gapade på alla :P hahah
skolan ida har varit sådär alla fackade liv pallar inte med skolan just nu =/ så imon är jag ledig =D ida på jobbet hände det som inte fick hända, min knä skada börjar komma tillbax igen så jag fick linda den och gå hem, kasnke inte så bra att dansa när man vet att man redan har ont :P haha men men hoppas den fixar sig till imon =)
men nu ska jag sova iallafall =D
NattiNatti <333
Puss å Kram Miia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0