Måndag :)

aa nu va det måndag igen =/ lite tråkigt att helgen är över, men den har varit bra iallafall :)
ida har jag varit i skolan och sen va jag och jobbade på dansklubben =) hade buggkurs ida =) mkr kul och mkt folk =D är världigt trött ida har inte sovit så mkt inatt, kunde inte typ sover eftersom att jag fick sova själv =/
men nu sitter jag i min säng aldrligens själv, =/ och tankarna bara flödar förbi,
jag är fortfarande osäker på allt, men jag vet inte,
jag vill ju lixom världigt mkt, men ibland tror jag att det är du som är osäker men allt känns så jälva bra, gillar att vara i din närhet och bara få hålla om dig och bara få vara med dig, se på när du ler, du gör hela mig varm i hela kroppen när jag tänker på dig och på allt annat som har med dig att göra, det har gått en månad sen vi träffade första gången nu om inte mer, och allt känns så bra hela tiden, jag vill, men frågar är om du vill? skit i vad alla andra tycker och tänker, följ ditt hjärtat <3
I LIKE YOU!!! <333
Ne nu ska jag försöka att sova, och dröma mig i drömmen jag lever i.. <33
NattiNatti <33
Puss å Kram Miia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0