söndags mys =D <3

min helg har varit bra, fredags va jag på fest i Lindome och sen blev det efterfest hos Viktor, och i lördags vaknade jag upp hos underbar, sen till milkaela som fyller år =) och sen blev det krogen och träffade min saknade Linda, och sen hem och byta kläder och sen kom hjärtat och hämtade mig, åkte hem och myste och kolla på film :) massa mys =D och nu är ja hemma, har nyss ätit och så, fast ja inte har någon matlust =( men men, men lite mat fick jag i mig men inte mkt, imon är det skola med och efter skola så är det jobb =) mkt kul ska det bli att börjar med buggkursen igen =)
och nu sitter jag i min säng och är trött, och funderar på att sätta på en film :) MYS =D
I like you baby <333 (L)
Puss å Kram Miia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0