vet inte..! =/

kom just hem från prinsen, lr aa efterfesten.. lyckad kväll va det allt,
vet inte vad ja ska tror längre, du säger en sak till mig och en annan sak till någon annan.. och allt blir så jälva jobbigt, fattar lixom inte vad som är problemet, om du inte vill så säg det då istället för att ja ska få ännu mer känslor för dig...!
men allt blir så jävla jobbigt när det blir såhär, får veta saker och skit, pallar lixom inte träffa en person som man har träffat mer än en månad och sen blir bara allt knas, fattar lixom inte vad problemet är..! blir glad av att bara få ett sms av dig lr vad som helst, men frågan är om verkligen vill fatta det, känns inte så, men snart orkar jag fan inye bry mig, är så jälva trött på allt jälva svik, playande och folk som leker med känslor är svin trött på sånt, visst fine men kom fan inte hit till och lek en sån lek med mig kan jag ju säg..! du vet inte vad du går miste om isåfall, tycker bara allt är så jävligt töntigt just nu när du ska hålla på att bete dig så som du gör, säger en sak till mig och en annan sak till en annan, säg saken till mig då istället för fan..! är så trött på att gå och undra hela tiden, att vakna bara upp mitt inatten va ett sms av dig gör bara att jag kan sova, att sitta på en lektion lr vad som helst och få ett sms blir jag bara så varm inom mig och allt det där, men ibland blir jag bara så jävla osäker på allt.. men jag vet ju vad jag vill, men det är fan inte lätt för mig att veta när du inte säger nåt, just nu så sitter jag här i min säng och bara funderar på allt och inget typ, vad jag vill vad du vill och allt, vrf kan man inte bara hitta en som den verkligen gillar mig och inte leker med mig lr vad persoen nu gör det är ju frågan, kan inte sluta tänka på dig...............!
fack allt..! pallar snart ändå inte..!
BARA ÄLSKAR LÅTEN
http://www.youtube.com/watch?v=WUxxTYFf-6E
men nu blir det vell att drömma mig bort i min sago värd igen, där allt är bra..! =(
God Natt <33
Puss å Kram Miia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0