='(

Det va en gång en flicka som alltid vad gald och possetvi hela tiden, men så helt plötsiligt kom den dagen mamma och pappa skulle flytta ifrån varandra, och sen den dagen har den lilla söta flickas liv rasat i bitar, vissar dagar har den varit bra, sen träffade denna lilla flicka en kille som det höl länge, men efter ett tag efter kille och flickan hade gått skilda vägar så, rastade det igen, och sen va det bra igen, sen efter ett tag så allt lika dåligt igen, då fick hon veta att hennes mamma va tvugen att läggas i, och sen har allt skitit sig, träffade en kille i samma stund, men det visade ju säga att den vill bara träffas på helger och bara ha och gänga, och en kväll efter jobbet så hände det,
han och en till va och hade mys på toa och sen 20 min senare frångar han om jag vill mysa, men flickan sa nej tack. sen efter denna kväll så va allt skit, och flickan känner sig som en leksak hela tiden för allt och alla, finns nog ingen som kan förstå allt som händer och ske,
denna flicka har så mkt saker inmon sig hela tiden och tänker på allt och inte orkar mera, vill verkligen inte vara kvar, förstår inte vrf man inte kan hitta en kille som verkligen älskar än för den man är och inte till något annat,men det finns vell inte här, är så trött på allt så jag vill flytta och byat nr och allt som går, och just nu sitter denna flicka i sin säng och bara tänker på allt och vill att allt ska vara som det va innan, men det är bara en önskan som hon har, som aldrig kommer slå in någonsin... vill bara att allt ska vara som innan, innan alla blev sjuka och saker, och denna flicka jag pratar om är, JAG,,!
orkar vekligen inte med allt mer... vill bara bort så långt bort så att det bara går...!
vill inte detta,,,!!!!
Det va en gång en flicka som alltid vad gald och possetvi hela tiden, men så helt plötsiligt kom den dagen mamma och pappa skulle flytta ifrån varandra, och sen den dagen har den lilla söta flickas liv rasat i bitar, vissar dagar har den varit bra, sen träffade denna lilla flicka en kille som det höl länge, men efter ett tag efter kille och flickan hade gått skilda vägar så, rastade det igen, och sen va det bra igen, sen efter ett tag så allt lika dåligt igen, då fick hon veta att hennes mamma va tvugen att läggas i, och sen har allt skitit sig, träffade en kille i samma stund, men det visade ju säga att den vill bara träffas på helger och bara ha och gänga, och en kväll efter jobbet så hände det,
han och en till va och hade mys på toa och sen 20 min senare frångar han om jag vill mysa, men flickan sa nej tack. sen efter denna kväll så va allt skit, och flickan känner sig som en leksak hela tiden för allt och alla, finns nog ingen som kan förstå allt som händer och ske,
denna flicka har så mkt saker inmon sig hela tiden och tänker på allt och inte orkar mera, vill verkligen inte vara kvar, förstår inte vrf man inte kan hitta en kille som verkligen älskar än för den man är och inte till något annat,men det finns vell inte här, är så trött på allt så jag vill flytta och byat nr och allt som går, och just nu sitter denna flicka i sin säng och bara tänker på allt och vill att allt ska vara som det va innan, men det är bara en önskan som hon har, som aldrig kommer slå in någonsin... vill bara att allt ska vara som innan, innan alla blev sjuka och saker, och denna flicka jag pratar om är, JAG,,!
orkar vekligen inte med allt mer... vill bara bort så långt bort så att det bara går...!
vill inte detta,,,!!!!
vill att allt ska va som vanligt..! ='(
puss p karm Miia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0